Subject: Maksetaotluse perioodil 01.12.2023 – 15.12.2023
From: "Merily Allak" <[email-masked]>
To: Juta Jõgis, "Kairit Kirsipuu", "JM info Shared MB"
Date: Fri, 15 Dec 2023 10:26:33 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tulenevalt OÜ HUGO ja Justiitsministeeriumi vahel sõlmitud Toetuse 
kasutamise lepingust nr 4-7/38 esitame maksetaotluse perioodil 01.12.2023- 
15.12.2023 osutatud õigusabiteenuse kohta summa  25 880 €

Detsembri esimeses pooles osutati õigusabiteenust  728 h.

Täpsustan, et novembris 2023 oli õigusabiteenuse osutamise maksumuse osakaal 
Justiitsministeerium 79% ning kliendid 21%, detsembri esimese poole 
Justiitsministeeriumi osa arvutamiseks aluseks on 79%.

  728 x 45 x 0,79% =  25 880 eur

Leping 4-7/38

78 783,5

Õigusnõustamisteenus (kliendi osa novembris

 16 544

     Novembris tasus tasus JUM arvetest

79%

Lugupidamisega
-- 

  <https://hugo.legal/imgs/HUGO_legal.png>

Merily AllakBüroojuhataja
(+372) 6880 [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
 <https://hugo.legal/>
 <https://facebook.com/hugolegalai>
 <https://instagram.com/hugolegalai>

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning kaitstud.